26 Kasım 2011 Cumartesi

MSN ŞİFRE KIRMA PROGRAMI 2012


Sevgili arkadaşlar msn şifre kırma programlarının en sonuncusudur.Gerçekten çok başarılı bir şekilde kırıyor.Üstüne şifre kırma programı tanımıyorum. Bu program sayesine insanların facebook şifresini de ele geçirebilirsiniz. Bununlada kalmıyor ünlülerin twitter hesabına erişebilirsiniz.. Nasıl mı msn adreslerinin şifresini öğrendiniz mi gerisi çok kolay. Şifremi unttum butonuna tıklarsınız. Ele geçirdiğiniz msn adresine yeni bir şifre oluşturma linki gelir ve sosyal hesabına erişmiş olursunuz.

16 yorum:

  1. patlamıs link yenilermisin sifremi unutum onun icin denirecem

    YanıtlaSil
  2. nerden ındırcez kardeşim

    YanıtlaSil
  3. merb ben şifremı unuttum gizli yanıtıma da ne yazdığımı hatırlamıyorum açalı çok oldu uzun süre de girmedim nasıl öğrenebilirim şifremi prog var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Kübra Bende bilemiyorum ..

      Sil
    2. MSN FACEBOOK ŞİFRE KIRMA YAZILIMI BİLGİSAYaR TAKİP YAZILIMI TELEFON DİNLEME YAZİLİMLARI GİBİ BİNLERCE ÜRÜNLERİMİZ MEVCUT FACEBOOK ADRESİMİZ https://www.facebook.com/emirhan.ozturk.3701779?ref=tn_tnmn WEB SİTEMİZ www.casusprogrami.com

      Sil
    3. ARKADAŞLAR MSN FACE KIRMA TELEFONDİNLEME YAZILIMI GİBİ ÜRÜNLERİ BENDE BULA BİLİRSİNİZ WEB SİTEM: www.casusprogrami.com face linkimiz https://www.facebook.com/sevcan.ery?ref=tn_tnmn

      Sil
  4. Kardes:furitti_46_@hotmail.com uda kırarmısın ? D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MSN FACEBOOK ŞİFRE KIRMA YAZILIMI BİLGİSAYaR TAKİP YAZILIMI TELEFON DİNLEME YAZİLİMLARI GİBİ BİNLERCE ÜRÜNLERİMİZ MEVCUT FACEBOOK ADRESİMİZ https://www.facebook.com/emirhan.ozturk.3701779?ref=tn_tnmn WEB SİTEMİZ www.casusprogrami.com

      Sil
  5. MSN FACEBOOK ŞİFRE KIRMA YAZILIMI BİLGİSAYaR TAKİP YAZILIMI TELEFON DİNLEME YAZİLİMLARI GİBİ BİNLERCE ÜRÜNLERİMİZ MEVCUT FACEBOOK ADRESİMİZ https://www.facebook.com/emirhan.ozturk.3701779?ref=tn_tnmn WEB SİTEMİZ www.casusprogrami.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba arkadaşlar bu linkdeki msn hackleme programını bilgisayarınıza kurunuz masa üstüne gelen icon a çift tıklayıp programa giriniz hackliyeceğiniz msn adresini yazıp ok butonuna basınız.
    İNDİR
    https://hotfile.com/dl/225779111/ab4352e/mail_hack.rar.html

    YanıtlaSil
  7. Face Şifre Kırıcı / Gizli takip Programları / Sevgiliniz Bilgisayarda Kimlerle Neler yazışmış / İnanılmaz Programlara sahip olmak için ulaşın yardımcı olalım.

    Mail adresime ileti göndermeniz yeterlidir Programlara anında sahip olabilir sevgilinizin face şifresini bulabilirsiniz üstelik o bunun hiç FArkında olmadan.... Msn/ mail adresim: menndilll@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. face şifre kırmak için burayıda deneyebılırsınız bizzat test ettim çalışıyor.

    YanıtlaSil